sobota 8. októbra 2016

Žltá, modrá, červená

Pridali sme Olivke herné miesto v detskej, ktorá stále nie je tak ako by som si želala, keďže ,,kuchyňa mešká".
Išla som do mesta, bez Oli. Juchuuu, dostala som sa aj do obchodov, do ktorých nie je možné s kočárom ísť. Išla som okolo ,,Číňana" a vidím mu tam vysieť guľky. 😃 Chlpaté farebné bombuľky na retiazke s karabinkou. Asi nejaký nový trend, ktorý nepochopím. Zbadám ale základné farby, a už to išlo.
V hlave film, tvorivosť na plné obrátky. Vymyslím alternatívu na Octahedrom mobil.


Bombuľky sú príjemné na dotyk. Keby začala Oli chytať a ťahať, chlpy nevytrhne. Sama som to skúšala. Veď nemusí byť len z papiera mobil. Rôzny materiál, rôzne skúsenosti.
Večer, keď Oli zaspala, odmontovali som z nich retiazky (už aj pre tie mám plán vymyslený) s karabinkami a nainštalovala hračku.

Prvý deň si to obzerala, nevedome párkrát udrela. Ďalší deň pozerala, rozhadzovala rukami a občas sa jej podarilo trafiť. Tretí deň veľké sústredenie a veľký objav. Rozhodim ruky, niečo sa deje.
https://m.youtube.com/watch?v=be_tOLivVTU

2 komentáre:

  1. Ahoj,do akej výšky si zavesila tie chlpaté loptičky?
    Mne sa to zdá nízko, nepodporuje to škúlenie?Ďakujem,katarina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Katka, v tej dobe mala Oli dva mesiace, takže myslím že to nepodarilo škúlenie. Dĺžku som volila podľa jej natiahnute ruky. Dovolím si múdru vetu: „V období prvých šiestich mesiacov sa u dieťaťa vyvíjajú centrálne fixácie a konvergencie, teda schopnosť zamerať oči na predmet pri pohľade do blízka. Videnie nie je také zrelé, aby dokázalo centrálne fixovať, preto sa dieťaťu môžu oči ešte stále dosť rozbiehať." Ďakujem že nás čítaš. Nech sa vám darí.

      Odstrániť