pondelok 3. októbra 2016

1.mesiac

Prvý mesiac by som nazvala mesiac istôt a rituálov. Zvykali sme si na seba a snažili si vytvoriť režim. Ja som hľadala istoty, aby som sa o Oli dobre starala a Oli hľadala istoty v nás a v miestach, v ktorých sa počas dňa nachádzala.
Vytvorili sme jej priestor na denný a nočný režim.
Moja mama našla u svojej mamy veľký prútený kôš, ktorý teraz slúži Oli na odpočinok počas dňa. Ako istota jej slúžila perinka. Odporúčam klasickú šnúrovaciu perinku. Dieťa sa dobre drží, dojčí a má stále pocit, že je v brušku.
V koši má dookola urobený z deky mantinel. Madrac sme si do toho dávali špeciálne šiť.
Mantinely má i v postieľke na noc.


Na sashe.sk nájdete krasne mantinely i valce
Ďalší mantinel z deky má v kočari. Po mesiaci som jej ho dala preč. Ale po dvoch dňoch sme ich vrátili, lebo stále potrebovala mať zúžený priestor, aby sa cítila bezpečne a isto. 
Najväčšia istota je v maminom náručí. ,,Ak mám problém, mama pomôže."


Naša obľúbená poloha, pri ,,prdikoch,, , boľavom brušku i nervozite.

Aká je obľúbená poloha vášho dieťatka? Máte inú skúsenosť s perinkami?

Pekný deň želá Oli, mamina a tatino

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára