streda 5. októbra 2016

Správna motivácia

Včera som mala podľa plánu domácich prác vysávanie. A viete kedy sa mi najlepšie vysáva? Večer, keď je tma. Ako je to možné? Objavili sme vysávač so svetom.
Keď ho muž doniesol domov, som sa potešila. Nový vysávač do nového bytu sa zíde. Nechceme robiť reklamu danej značke, ale fakt ma motivuje vysávať s ním, až kým ho úplne nevyšťavim. Je ľahký, nie príliš hlučný a vďaka svetlu vidím, kde som ktorú smietku ešte nevysala. Po tme ma to náramne baví. Vidím všetok prach, hurá na neho.

Motivovať deti k tomu, aby prispeli svojimi rukami a snahou o poriadku doma, je niekedy ťažké. Možno by vám tento ,, zázrak,, pomohol. Vymyslite si nejaký príbeh či hru a spravte s vysávania zážitok a zábavu.


Olivka zatiaľ pri ňom iba spí. Ale verím, že časom sa s ním vybrané ako ja. :-)

Ako motivujte deti k vysávaniu vy?

Krásny deň praje Oli, mama a tato :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára