štvrtok 8. decembra 2016

Predvianočný čas

,, Vedel som, že sa ti ten baliaci papier bude páčiť." Povedal muž potom, čo som dlhšie hľadela na ten papier a v hlave sa mi hromadili nápady, ako ho využiť. Tak si to zapíšem, aby som o pár rokov nezabudla, čo som to vlastne.....?
A plus ďalších aktivít na voľné chvíle. Možno inšpirujú aj vás.

Vianočný papier

Vystrihnuté a zalaminovať obrázky môžete použiť na:
- určovanie ľavej a pravej strany
- hľadanie, priraďovanie párov 
- určovanie čo nasleduje, postupnosti
- čo do radu nepatrí 
- vhadzovanie do plechovky
- hľadanie obrázkov po byte
- ľahké matematické operácie (prerobiť plus, mínus, rovná sa)
- vianočná zvislá ozdoba. girlanda


Mandala z prírodnín

- Podpora estetična u dieťaťa
- podpora tvorivosti a nápaditosti
- pozorovanie (šišky sa v teple otvoria)
- rozlišovanie šišiek, orechov
- čuchové vnemy
- vnímanie pravidelnosti



Vianočná guľa

V Kik som našla plastové gule, ktoré sa dajú použiť na veľa spôsobov 
- pre tých najmenších namaľovať či nalepiť čiernobiele pruhy (myslíte na to, že bábo sa pozerá zospodu, takže aj vy musíte klásť čiernobielu odspodu)
- zavesiť na stužku a dovnútra dať rolničku či dve
- naplniť fazuľou, šošovicou, dekoračnými kamienkami, prilepiť páskou a bábätkám hrkať, a väčšie bábätká si môžu hrkať samé
- naplniť čečinou, jarabinou, rôznymi prírodninami a dieťa háda, čo tam je
- naplniť dekoračnými malými kamienkami a schovať tam drobnosti 
 .             
- ozdobiť nálepkami, vyrazenými tvarmi, farbami na sklo prichystať vločky či iné vianočné tvary a pritlačiť ich potom na guľu

Mačkátko na zemiaky

Robila som kašu a aké asociácie má napadli... 😃
- odtláčanie na papier, ozdobiť flitrami, trblietavými lepidlami, vystrihnúť a zalaminátovať. Pekná ozdoba na stromček hotová 
- prejdi labyrint


Príjemnú zábavu želá Oli, mamina a tatino
PS: potešte nás fotom, ak vás niečo z našich nápadov inšpiruje, i na fb MontessorisOli



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára