štvrtok 17. novembra 2016

Čo na Olivku čaká...

Ja som človek tvorivý a rada si vytváram plány a realizujeme ich.
Som aj človek zberač. Priznávam sa, v garáži mám množstvo škatúľ s drobnosťami a ,, veľkosťami,, ktoré mienim využiť v rámci montessori aktivít s Oli.

Drevený fešák

Keď som ešte robila v materskom centre na montessori dielničkách, vyrobili sme s mojím drahým taký parádny vešiak na prádlo. Keď som odchádzala na materskú, ,, fešáka,, som brala so sebou.


Tatino rád vymýšľa a tak mu dal pridanú hodnotu. Je viacfunkčný.  Veď posúďte sami, možno vás inšpirujeme.


Všimli ste si tie tenké paličky? Mám drevené korálky, tridsať rokov staré, ešte po mne a bratovi. Takže sme na nich prispôsobili dierky a tradaaaa...


Možnosti využitia tyčiek:
1. ľubovoľné navliekanie 
2. Navliekanie podľa maminky alebo tatinka
3. Navliekanie podľa predlohy na kartičke
4. Navliekanie podľa farebnej kocky
5. Omotávanie šnúrok okolo jednej tyčky
6. Omotávanie nastrihanej látky na prúžky
7. Napichávanie listov, papierikov
8. Činnosť, ktorú si Oli sama vymyslí 😃

Prevliekačky 

Oli bola už v brušku, tak som si skrátila čas.


V škole som likvidivala jednu skrinku a na nej boli také plastové posuvné dvierka. No nevyužijem ich? Farby sú akrilové určené na rôzny povrch. Šnúrky do topánok z pár v čínskom obchode. A tie druhé pruhované alebo podobné zoženiete aj v Obi.
Inak Obi je iná studňa materiálu 😉
Využiť sa to dá nielen na sústredené prezliekanie ale aj rozprávanie príbehov, či: húsenica, motýľ, kvet? Čo nám ešte chýba? Vývoj motýľa je ešte veeelmi ďaleko.

Želáme aj vám, nech príde aj k vám tvorivý duch. Keby niečo, pýtajte sa. 
Oli, mamina a tatino







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára